Newsletter_BOK-2018

Biuletyn Obsługi Klienta
Przejdź do treści

Menu główne:




CX_BOK (1-2)2019
Zaprenumeruj biuletyn
Jeśli pracujesz w jednym z poniższych działów:

  • Dziale Obsługi klienta
  • Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta
  • Dziale Reklamacji
  • Działe Obsługi Zamówień
  • Działe Wsparcia Uzytkownika
  • Dziale Handlowym lub Dziale Sprzedazy

możesz, dzieki nam,  być na bieżąco z zagadnieniami poruszanymi przez naszych ekspertów, na łamach naszego czasopisma/newslettera.

Możesz skorzystać z wersji prenumeraty bezpłatnej lub
wersji prenumeraty komercyjnej, dzieki której otrzymywac będziesz dodatkowe materiały pocztą


Kolejny numer naszego biuletynu
własnie trafia w Państwa ręce.

W artykułach bieżącego numeru, uwagę naszych czytelników skupiamy na tematach związanych z rozpoczynajacą sie edycją kolejnych konkursw branzowych : Złota Słuchawka i Telemarketer Roku, a także poruszamy nowe tematy związane ze sferą zarzadzania, zwłaszcza zarzadzania w obszarze Customer Experience i Customer Experience Management. Poroszamy takze tematy, które wydaja sie byc zapominane lub pomijane przez zarządy firm, a mianowicie o sferę kalibracji celów i dostepu do ich opisów. Nasi eksperci poruszą równez zagadnienie głównych prawd zwiazanych z funkcjonowaniem i rozwojem struktur obsługi klienta.

Ponadto w aktualnym biuletynie znajdziecie jeszcze:
  • anons nowej publikacji, czwartej juz z rzedu pozycji z serii Rozmowy o Telemarketingu autorstwa Sylwestra Kućmierowskiego
  • dywagacje o RODO, autorstwa Roberta Wakera
  • rozwazania ne tamat głębokiego sensu stymulowania branży poprzez organizaowanie rozmaitych konkursów branzowych oraz platform edukacyjnych, przy udziale najlepszych krajowych uniwersytetów- swoimi refleksjami na ten temat dzieli sie z nami Marcin Sosnowski - dyrektor obszaru contact center w SMB

Zapraszamy i tym razem, do zapoznania się z treściami biuletynu, wnikliwego ich przeczytania i do prenumeraty indywidualnej, w wybranej przez siebie formie. Najlepsi propagatorzy Biuletynu moga liczyć na nagrody, w postaci pożytecznej niespodzianki książkowej...
Redakcja Biuletynu CX-BOK
CCMS Polska S-ka z o.o.
biuro@wydawnictwaccms.com.pl
tel.+48 519 070 003
Wydawnictwa CCMS 2018
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego