Newsletter_BOK-2018

Biuletyn Obsługi Klienta
Przejdź do treści

Menu główne:




CX_BOK (7-8)
Zaprenumeruj biuletyn
Jeśli pracujesz w jednym z poniższych działów:

  • Dziale Obsługi klienta
  • Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta
  • Dziale Reklamacji
  • Działe Obsługi Zamówień
  • Działe Wsparcia Uzytkownika
  • Dziale Handlowym lub Dziale Sprzedazy

możesz, dzieki nam,  być na bieżąco z zagadnieniami poruszanymi przez naszych ekspertów, na łamach naszego czasopisma/newslettera.

Możesz skorzystać z wersji prenumeraty bezpłatnej lub
wersji prenumeraty komercyjnej, dzieki której otrzymywac będziesz dodatkowe materiały pocztą


Kolejny numer naszego biuletynu
własnie trafia w Państwa ręce.

W artykułach bieżącego numeru, uwagę naszych czytelników skupiamy na tematach związanych z kształceniem kadry zarządzającej komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za obsługe klienta. Tym razem na swój celownik obralismy branżę telefonicznej obsługi. Edukacja w tym zakresie jest jeszcze w powijakach ale pierwsze inicjatywy, zwłaszcza, że zaangażowani w ten proces są sami najlepsi tzn. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Mamy nadzieje, że ich ślady wkrótce pójdą kolejni.

Ponadto w aktualnym biuletynie znajdziecie jeszcze:
  • rozmowę o profesjonaliźmie w wykonywaniu testów psychologicznych, przeprowadzoną w trakcie ostatnich wakacji z Joanną Stanach
  • artykuł o konieczności zdobywania wiedzy od najlepszych
  • oraz poszerzamy zakres rozwazań na temat obszaru obsługi klienta w firmach nieprzywiazujących do tego zbyt dużej uwagi

Zapraszamy i tym razem, do zapoznania się z treściami biuletynu, wnikliwego ich przeczytania i do prenumeraty indywidualnej, w wybranej przez siebie formie. Najlepsi propagatorzy Biuletynu moga liczyć na nagrody, w postaci pożytecznej niespodzianki książkowej...
Redakcja Biuletynu CX-BOK
CCMS Polska S-ka z o.o.
biuro@wydawnictwaccms.com.pl
tel.+48 519 070 003
Wydawnictwa CCMS 2018
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego