Newsletter_BOK-2018

Biuletyn Obsługi Klienta
Przejdź do treści

Menu główne:



CX_BOK (7-8)2019
Zaprenumeruj biuletyn
Jeśli pracujesz w jednym z poniższych działów:

  • Dziale Obsługi klienta
  • Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta
  • Dziale Reklamacji
  • Działe Obsługi Zamówień
  • Działe Wsparcia Uzytkownika
  • Dziale Handlowym lub Dziale Sprzedazy

możesz, dzieki nam,  być na bieżąco z zagadnieniami poruszanymi przez naszych ekspertów, na łamach naszego czasopisma/newslettera.

Możesz skorzystać z wersji prenumeraty bezpłatnej lub
wersji prenumeraty komercyjnej, dzieki której otrzymywac będziesz dodatkowe materiały pocztą


Kolejny numer naszego biuletynu
właśnie trafia w Państwa ręce.

Na stronach naszego CX-CEM Biuletynu, zgodnie z obietnicą prezentujmy drugą częśc relacji z podsumowania rywalizacji konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2019, których finał mamy juz za sobą.Tym razem nie prezentujemy sylwetek zwycięzców, a pozostałych laureatów rywalizujacych o zaszczytne miano najlepszego. Sylwestki osób i firm stanowić powinny wzór dla branzy. I za jakość, i za starania, i za charakter. Prawdopodobnie pośród nich znajduja się zwycięzcy kolejnych edycji konkursu. Warto jest więc ich śledzić bacznie.
Dodatkowo piszemy o innych inicjatywach Stowarzyszenie SMB oraz pokazujemy kolejne sylwtki osób i reprezentowanych przez nie firm, o których warto wiedzieć.

Jak zawsze, zapraszamy i tym razem, do zapoznania się z treściami biuletynu, wnikliwego ich przeczytania i do podejmowania przemyślanych decyzji o prenumeracie indywidualnej naszego periodyku, w wybranej przez siebie formie. Najlepsi propagatorzy Biuletynu mogą liczyć na nagrody, w postaci pożytecznej niespodzianki książkowej... lub możliwości uczestniczenia osobistego w wybranych inicjatywach Redakcji CX-CEM Biuletynu.

Redakcja Biuletynu

A, kolejny numer- już za 6 tygodni...
CCMS Polska S-ka z o.o.
biuro@wydawnictwaccms.com.pl
tel.+48 519 070 003
Wydawnictwa CCMS 2019
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego