Newsletter_BOK-2018

Biuletyn Obsługi Klienta
Przejdź do treści

Menu główne:



CX_BOK (1-2)2020

Jeśli pracujesz w jednym z poniższych działów:

  • Dziale Obsługi klienta
  • Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta
  • Dziale Reklamacji
  • Działe Obsługi Zamówień
  • Działe Wsparcia Uzytkownika
  • Dziale Handlowym lub Dziale Sprzedazy

możesz, dzieki nam,  być na bieżąco z zagadnieniami poruszanymi przez naszych ekspertów, na łamach naszego czasopisma/newslettera.

Możesz skorzystać z wersji prenumeraty bezpłatnej lub
wersji prenumeraty komercyjnej, dzieki której otrzymywac będziesz dodatkowe materiały pocztą



Kolejny numer naszego biuletynu
właśnie trafia w Państwa ręce.

Na stronach naszego CX-CEM Biuletynu, zgodnie z obietnicą prezentujmy kolejne artykuły, mające przyblizyć Ci, drogo czytelniku, zagadnienia środowiska związanego z obsługą klienta. Tematy poruszane tym razem maja stanowic inspiracje dla npowej rzeszy czytelników i systematycznie pomagać czytelnikom stałym. Juz (35) trzydziesty piąty raz z rzędu trafiamy do Twoich rąk i próbujemy Cię inspirować.
Dodatkowo piszemy o innych inicjatywach Stowarzyszenie SMB oraz rozwiązujemy kolejne branżowe dylematy.

Jak zawsze, zapraszamy i tym razem, do zapoznania się z treściami biuletynu, wnikliwego ich przeczytania i do podejmowania przemyślanych decyzji o prenumeracie indywidualnej naszego periodyku, w wybranej przez siebie formie. Najlepsi propagatorzy Biuletynu mogą liczyć na nagrody, w postaci pożytecznej niespodzianki książkowej... lub możliwości uczestniczenia osobistego w wybranych inicjatywach Redakcji CX-CEM Biuletynu.

A, kolejny numer newslettera, już 36. , za niecałe 4 tygodnie...

Życzymy inspirującej lektury

Readakcja Biuletynu CX-BOK
 
Gdzie jest zima w tym roku?
CCMS Polska S-ka z o.o.
biuro@wydawnictwaccms.com.pl
tel.+48 519 070 003
Wydawnictwa CCMS 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego